BABLR

Stairway lanceert digitaal marktonderzoeksbureau BABLR

Digital marketing agency Stairway, gelegen in Lochristi, lanceert op 12 april 2022 een nieuw, digitaal marktonderzoeksbureau genaamd BABLR.

Toen zaakvoerder Davy Tollenaere 10 jaar geleden zelfstandig aan de slag ging met Tollenaere Online Marketing Consultancy, groeide zijn one-man digital agency al snel uit tot een krachtig team van digitale experten. Onder de nieuwe naam Stairway ondersteunen ze bedrijven naar een volgende stap in digitale maturiteit.   Nadat Davy zelf marktonderzoek liet uitvoeren, zag hij al gauw enkele pijnpunten binnen deze markt. Vaak werden niet de juiste vragen gesteld en kwam kwantiteit boven kwaliteit. Met zijn tonnen ervaring in marketing en door zelf veel marktonderzoek uit te voeren, leek het idee om een eigen marktonderzoeksbureau op te richten een heel logische stap. Met de ondersteuning van zijn enthousiast Stairway-team werd BABLR geboren.

Van een one-man digital agency, naar een echt team van digitale experten.

Davy Tollenaere vertelt: “BABLR is een nieuwe, maar toch ervaren speler op vlak van marktonderzoek. Vanuit ons marketingperspectief is het het doel van BABLR om bedrijven niet enkel de resultaten van hun marktonderzoek mee te delen, maar ook om ze verder op weg te helpen hoe ze met deze data aan de slag kunnen. Zo blijft de link tussen BABLR en Stairway nooit ver weg. Dit is ook nog maar de eerste stap in het BABLR-verhaal. We willen innoveren in deze markt.”

“Answer the question and we question the answer.‘’

Marktonderzoek in een nieuw jasje

Marktonderzoek bestaat al lang, alleen hebben online enquêtes niet echt een sexy reputatie. Met BABLR wil men afstappen van de grijze kantoor mentaliteit en het over een andere boeg gooien. Men wil laten zien dat deelnemen aan marktonderzoek en het uitvoeren ervan ook een leuk en humoristisch aspect kan hebben. BABLR is van mening dat de sector dit wel verdiende. Daarom kozen ze pop-art als kleurrijke draad doorheen de communicatie en huisstijl. 

 

Niettegenstaande is marktonderzoek wel een serieuze zaak. Goed onderzoek heeft dan ook voldoende tijd nodig. Elke aanvraag wordt grondig uitgewerkt, gecontroleerd en getest. 

Met een heel arsenaal aan tips en tricks gaan bedrijven actief aan de slag om verder te kunnen groeien. De bedoeling is dat je je als klant echt gesteund en geholpen voelt. Dat is uiteindelijk niet enkel het doel van BABLR, maar ook wat het team nastreeft met Stairway.

Ook voor de deelnemers aan marktonderzoek wordt BABLR interessant: zij worden vergoed voor hun waardevolle inzichten . Wie zich wil inschrijven als respondent, kan dat doen op de website.

Benieuwd wat we voor je kunnen betekenen als bedrijf of als respondent? We horen graag iets van jou.
We zijn bereikbaar op:
hello@bablr.be, 09 328 10 07, of via BABLR.be

Meer blogs

moppen over digitale marketing

Moppen over digitale marketing

16 augustus is Tell a joke day. We hebben voor de gelegenheid een aantal mopjes verzameld over digitale marketing. Bij wie tovert dit een glimlach op het gezicht?

Lees meer

Hoe lanceer je een innovatieve app in een traditionele sector?

Innoveren in de gezondheidszorg? Dat doe je door de dokter tot bij de patiënt te brengen.

Met Doktr lanceerde Proximus zich in de e-health met een innovatieve service waarmee je een dokter kan spreken waar en wanneer je wilt. Stairway hielp mee de app in de markt te zetten en te laten groeien.

Lees meer

Antwerpse Steenweg 144/0102
9080 Lochristi
+32.(0)9 328 10 07
up@stairway.be