BABLR

Stairway lanceert digitaal marktonderzoeksbureau BABLR

Digital marketing agency Stairway, gelegen in Lochristi, lanceert op 12 april 2022 een nieuw, digitaal marktonderzoeksbureau genaamd BABLR.

Toen zaakvoerder Davy Tollenaere 10 jaar geleden zelfstandig aan de slag ging met Tollenaere Online Marketing Consultancy, groeide zijn one-man digital agency al snel uit tot een krachtig team van digitale experten. Onder de nieuwe naam Stairway ondersteunen ze bedrijven naar een volgende stap in digitale maturiteit.   Nadat Davy zelf marktonderzoek liet uitvoeren, zag hij al gauw enkele pijnpunten binnen deze markt. Vaak werden niet de juiste vragen gesteld en kwam kwantiteit boven kwaliteit. Met zijn tonnen ervaring in marketing en door zelf veel marktonderzoek uit te voeren, leek het idee om een eigen marktonderzoeksbureau op te richten een heel logische stap. Met de ondersteuning van zijn enthousiast Stairway-team werd BABLR geboren.

Van een one-man digital agency, naar een echt team van digitale experten.

Davy Tollenaere vertelt: “BABLR is een nieuwe, maar toch ervaren speler op vlak van marktonderzoek. Vanuit ons marketingperspectief is het het doel van BABLR om bedrijven niet enkel de resultaten van hun marktonderzoek mee te delen, maar ook om ze verder op weg te helpen hoe ze met deze data aan de slag kunnen. Zo blijft de link tussen BABLR en Stairway nooit ver weg. Dit is ook nog maar de eerste stap in het BABLR-verhaal. We willen innoveren in deze markt.”

“Answer the question and we question the answer.‘’

Marktonderzoek in een nieuw jasje

Marktonderzoek bestaat al lang, alleen hebben online enquêtes niet echt een sexy reputatie. Met BABLR wil men afstappen van de grijze kantoor mentaliteit en het over een andere boeg gooien. Men wil laten zien dat deelnemen aan marktonderzoek en het uitvoeren ervan ook een leuk en humoristisch aspect kan hebben. BABLR is van mening dat de sector dit wel verdiende. Daarom kozen ze pop-art als kleurrijke draad doorheen de communicatie en huisstijl. 

 

Niettegenstaande is marktonderzoek wel een serieuze zaak. Goed onderzoek heeft dan ook voldoende tijd nodig. Elke aanvraag wordt grondig uitgewerkt, gecontroleerd en getest. 

Met een heel arsenaal aan tips en tricks gaan bedrijven actief aan de slag om verder te kunnen groeien. De bedoeling is dat je je als klant echt gesteund en geholpen voelt. Dat is uiteindelijk niet enkel het doel van BABLR, maar ook wat het team nastreeft met Stairway.

Ook voor de deelnemers aan marktonderzoek wordt BABLR interessant: zij worden vergoed voor hun waardevolle inzichten . Wie zich wil inschrijven als respondent, kan dat doen op de website.

Benieuwd wat we voor je kunnen betekenen als bedrijf of als respondent? We horen graag iets van jou.
We zijn bereikbaar op:
hello@bablr.be, 09 328 10 07, of via BABLR.be

Meer blogs

UX

Verbeter de gebruikerservaring (UX) van je website: 8 tips voor meer succes

Wil je de gebruikerservaring van je website verbeteren? Een goede gebruikerservaring kan het verschil maken tussen een succesvolle website en een die wordt overtroffen door de concurrentie. In deze blogpost delen we 8 tips om de gebruikerservaring van je website te optimaliseren, van het gebruik van call-to-actions tot het optimaliseren voor mobiel gebruik.

Lees meer
Social search

Social Media als zoekmachine: zoek je het op Google of op TikTok?

Social Media: dé nieuwe zoekmachine? De opkomst van social search heeft de manier waarop social media gebruikt wordt totaal veranderd. Het is een populaire trend, vooral onder jongere generaties, om social media te gebruiken in plaats van Google voor al hun opzoekwerk. Zo gebruikt 74% van Gen Z TikTok Search en verkiest 51% dit platform boven Google! Lees hier hoe platforms zoals TikTok & Instagram, Google inhalen als vertrekpunt voor een online zoektocht.

Lees meer
E-mail marketing automation

E-mail marketing automation: bespaar tijd en geld

Een contentkalender is een strategische planningstool waarmee je overzicht, consistentie en focus creëert in je contentmarketing. Een contentkalender dient als een schema waarbij content vooruit wordt gepland voor de komende periode. Het dient als duidelijk overzicht van de kanalen, de periode, de copy en bijhorende visual(s), en targeting. Lees verder om te ontdekken hoe jouw bedrijf het meeste kan halen uit een contentkalender, inclusief zaken waar je rekening mee moet houden. We delen ook enkele handige tips en tricks.

Lees meer
Contentkalender

Zo bouw je een goede contentkalender voor jouw bedrijf: een effectieve gids

Een contentkalender is een strategische planningstool waarmee je overzicht, consistentie en focus creëert in je contentmarketing. Een contentkalender dient als een schema waarbij content vooruit wordt gepland voor de komende periode. Het dient als duidelijk overzicht van de kanalen, de periode, de copy en bijhorende visual(s), en targeting. Lees verder om te ontdekken hoe jouw bedrijf het meeste kan halen uit een contentkalender, inclusief zaken waar je rekening mee moet houden. We delen ook enkele handige tips en tricks.

Lees meer

Antwerpse Steenweg 144/0102
9080 Lochristi
+32.(0)9 328 10 07
up@stairway.be