moppen over digitale marketing

Moppen over digitale marketing

16 augustus is “Tell a joke day”. Daarom dat we jullie (hopelijk) even laten lachen met deze moppen over digitale marketing.

Wat is de beste manier om aan marketing te doen voor kattenvoer?

Ontwikkel purrr-sona’s

Waarom kopen SEO’ers hun voeding bij Bio-Planet?

Het meeste is daar organisch.

Een SEO’er stapt binnen in een bar…

bars, taverne, pub, club, café, drankje, bier, wijn, cocktail, alcohol, likeur…

Wat is de favoriete web content van een piraat?

Een webinAAAAARRRR

Wat is de veiligste plaats om een lijk te verbergen?

Op de tweede pagina van Google.

Hoe noem je de landingspagina’s van een reisorganisatie?

Bestemmings-url’s

Hoe kreeg Yoda zijn eerste lead?

Hij gebruikte de SalesForce.

Wat brengen black hat SEO’ers mee voor Thanksgiving?

Keyword stuffing

Waarom springen digital marketeers niet op een trampoline?

Ze hebben schrik van een hoge bounce rate.

Hoeveel weegt een influencer?

50 000 insta-gram

Hoe vieren SEO’ers hogere rankings in Google?

Met SERP-rise party’s

Wat gebruikt een marketeer van een krant om te gaan vissen?

Clickbait

Waarom hebben SEO’ers geen tweelingen?

Ze aanschouwen dat als duplicate content

Tenslotte nog eentje om over na te denken:

Een veganist en een SEO-specialist wandelen samen een bar in. Wie praat er het eerst over organisch?   Deze moppen werden je met veel plezier gebracht door een digital marketingbureau uit Gent.

Meer blogs

De rol van kleurenpsychologie in marketing

Kleuren zijn meer dan visuele prikkels. Ze beïnvloeden onze emoties, gedrag en zelfs onze aankoopbeslissingen. In marketing is kleurenpsychologie een krachtig instrument om je merkidentiteit te creëren en je doelgroep te beïnvloeden. In dit blogartikel leer je hoe je kleuren strategisch kunt inzetten om je marketingcampagnes te optimaliseren.

Lees meer
mobile friendly website

Praktische tips om jouw website mobile friendly te maken

Ontdek essentiële tips om jouw website mobielvriendelijk te maken en optimaal te laten presteren op alle apparaten. Leer hoe je de gebruikerservaring verbetert door het ontwerp, de navigatie en laadtijden te optimaliseren. Met onze tips voor responsive design, afbeeldingoptimalisatie en lokale SEO vergroot je je bereik en verbeter je de conversies. Zorg ervoor dat je website niet alleen aantrekkelijk is, maar ook functioneel en gebruiksvriendelijk op smartphones en tablets.

Lees meer
negatieve zoekwoorden in zoekadvertenties

Positieve effecten van negatieve zoekwoorden in zoekadvertenties

Negatieve zoekwoorden zijn cruciaal voor het optimaliseren van betaalde zoekadvertenties. Door irrelevante zoekopdrachten uit te sluiten, kun je de relevantie en effectiviteit van je advertenties verbeteren en kosten verlagen. Ontdek hoe je negatieve zoekwoorden strategisch kunt gebruiken en welke fouten je moet vermijden voor maximale advertentieprestaties.

Lees meer

Antwerpse Steenweg 144/0102
9080 Lochristi
+32.(0)9 328 10 07
up@stairway.be