Een doordachte branding zal leiden tot merkvoorkeur, en daardoor zullen mensen bereid zijn meer te betalen voor een product of dienst. Je klanten blijven dan ook langer loyaal aan je merk. Een branding strategie omvat ook welke waarden je uit wil brengen en hoe je wordt gekend door je doelgroep. Het is je DNA, je merkidentiteit. Maar even goed is dit je visitekaartje voor nieuwe klanten. En die verzorg je beter heel goed want een eerste indruk is snel gemaakt.
Een succesvol merk is herkenbaar. Daarom is consistentie heel belangrijk. Dit gaat verder dan je huisstijl doortrekken. Die consistentie is nodig in alles wat je doet – van je boodschap op jouw online platformen, je tone of voice in nieuwsbrieven tot de manier van informeren en inspireren bij het schrijven van blogs en maken van andere content.
Vooraleer je met dit verhaal naar buiten komt, moet je jezelf eerst goed positioneren. Voel jij dat er meer uit je merk te halen is en dat er nog veel potentieel zit in je merk? Dan nodigen wij je graag uit om een gesprek aan te gaan met ons waarin we jouw merk bespreken.
Geef ons een seintje via het formulier hieronder en we bekijken samen hoe we jou naar de top brengen.
Antwerpse Steenweg 144/0102
9080 Lochristi
+32(0)9 328 10 07
up@stairway.be